Bookcrossing og Forlatt Mat i Bergen.

Min første bok har blitt funnet! Åh, jeg er så glad!

Bookcrossing er ett internasjonalt prosjekt som handler om å legge fra deg bøker tilfeldige steder så folk kan plukke dem opp og lese dem og legge dem fra seg ett annet sted til til det er ett reisende bibliotek uten purringer. Selvfølgelig er det en sjanse for at bøkene forsvinner. Men hva er det som aldri forsvinner, da?

(bortsett fra plastikk, uææh)

Denne helga er jeg i Bergen og røyter bøker her. Om du har lyst til å vite hvor må du registrere deg på http://www.bookcrossing.com og følge med når og hvor ting blir lagt ut. Jeg la fra meg en bok på bussstasjonen i går som jeg ikke har hørt noe fra. Og en på Voss Jernbanestasjon. Og, så ligger det flere rundt omkring andre steder.

Og, i morgen er det gratis mat på Torvallmenningen fra kl 12:00. Kom og ed og kos med oss!

Image

Legg att eit svar

