Bergen, kom og lek!

Siden de linka til meg skal jeg linke til dem.

http://samfunnet.sib.no/events/dumpsterdiving-for-dummies/

På førstkommende onsdag skal jeg prøve å snakke sammenhengende i ett kvarter på Kvarteret i Bergen.
Nervene mine håper at ingen kommer, idealismen min håper at alle i hele Bergen kommer, hjertet mitt håper at alle som kommer er snille og fornuften min håper jeg klarer å få satt meg ned og faktisk formulert hva jeg vil si og kokt det ned til å vare ett kvarter.

Det er jo så mye som er viktig å få sagt!

Hva lurer DU på?

4 responses to this post.

  1. Posted by Christian on mars 20, 2012 at 5:01 pm

    Hvordan fungerer dumsterdiving? Åpner du de svarte posene og graver med hånden etter mat? Eller åpner du bosspannene et par sekunder for å se om det er noe oppi før du går videre til neste?

    Svar

    • 1. Ta på hansker og hodelykt.
      2. Åpne container.
      3. Kjenn på poser. Er de veldig lette er det emballasje. De andre åpner du. Leter gjennom, gjerne systematisk.
      Det beste ligger ofte gjemt på bunnen.

      Hadde jeg bare åpnet dem og gått videre hadde jeg ikke hatt en vinterjakke til 2000kr gratis.

      Svar

  2. Posted by Nizar on februar 3, 2017 at 8:59 pm

    Så intersssant blogg! Hvor kan man dumpster-diving i Bergen sentrum? Jeg er student og vil gjerne spare litt penger på gratis mat:D

    Svar

    • Jeg aner ikke lenger. Det er mange år siden jeg var i Bergen nå. Men hør med folkekjøkkenet, hvis de fortsatt holder på, der er det sikkert noen som vet noe lurt 😉

      Svar

Legg att eit svar

