Bergen, baby!

En helt grei fangst

I kveld har jeg lært opp to nye rekrutter og fått krysset av enda en by  på lista over steder jeg har raidet containere. Ikke at det var mange, da. Bare ett par, men det var nok. Og det passet veldig fint i og med at forsiden på Bergens Avis i dag handlet om det at vi kaster mat nok til å mette hundretusner (rundt 156 000 i følge dem, men 3 mill i følge Tristram Stuart. Velger å stole på hans tall, ettersom han kanskje har gjort hakket mere research). Bevissthetsskiftet får grobunn i Bergen.

Og så er det matfestival på Bryggen med masse GRATIS smaksprøver og god økomat, blant annet grønnsaker fra MIN skole inkl. gulrøtter som JEG  har fått opp med traktor! Hell yeah!

3 responses to this post.

  1. Posted by AW on mars 19, 2013 at 5:57 pm

    Hei!

    Kunne du tenkt deg å lære meg å dumpstre også? Holder du til i Bergen? 🙂

    Svar

Legg att eit svar

