Viktig melding til alle dumpsterdivers i Kristiansand.

IKKE ROT!

I går ble jeg truffet av en snurten fyr da jeg var ute-flere timer etter stengetid- som mente han var lei av at vi rotet så mye og at han måtte rydde og at søppelbilen ikke tok med poser som var opprevet.

Ok, han var klein og jeg lot som jeg jobbet for NHO (sÅrRi), og jeg tror ikke på ham at det er derfor de har investert i overvåkningkamera og betaler ham to timer overtid for å bli og følge med på monitoren- så vi er bare helt nødt til å ta fra ham det argumentet og forholde det ryddig før vi får låser, gjerder og flere vakter og må begynne bryte oss inn for å hente søppel.

IKKE RIV POSENE OG IKKE HIV TING RUNDT DERE.

Vi har rett og de vet det. 

2 responses to this post.

  1. Sykt provoserende med de som gjør det. Jeg så noen tok av på Kiwi en gang. Det var så jævla rotete etterpå.

    Forøvrig er jeg sykt uheldig med å finne ting. Jeg finner bare smelta is, og det er ubrukelig.

    Svar

Legg att eit svar

