Kjendisdive!

I kveld gikk vi på dumpsterdive med sofieprisvinner Tristram Stuart.

Dvs Lise dykker.

Tristram ville helst snakke

Mens Lise dykker som en heltinne!

Overvåkningskameraet ville ikke ta bilde av oss, selv om vi er kjendiser.

Sånn så forresten søpla ut i dag. Det pleier visst være meget mer.

Så vi stakk innom ett par butikker til på veien hjem.

Og alle var enige om at det var en fin tur.

Dessuten stakk jeg innom Friends Fairtrade som donerte 6 kg melkesjokolade med utløpsdato mars til arrangementet i morgen.
Håper det er litt igjen til da..

DIGG

OG; lederen fra NHO sa til meg etter Sofieprisutdelingen at jeg var offisiell bin-inspector, så nå skal jeg lage et kort hvor det står at jeg er sertifisert dumpsterdiver, så neste gang ei ku fra kiwi klager kan jeg si føkk åff, hilsen Tristram Stuart.

Legg att eit svar

