Paraplyskjørt og sånn.

Prøv å google paraplyskjørt! Hoho!

Jeg er i Oslo (gratis, siden de som vil at jeg skal være her sponser reisa) og gru-gleder meg til å snakke under denne Gratis lunsjen her. Jeg vet ikke helt hvorfor de har invitert meg, for jeg er jo kjempemoraliserende og aggressiv, men de har jo invitert meg, så jeg får vel bare være meg.

Når jeg kommer hjem skal jeg sy om masse Fairtrade-bukser til vesker som skal selges på Omigjen. Jeg tror det blir litt bedre enn å sitte og grue seg. Jaja. I morgen skal jeg på tokt for å finne ut om det finnes en tekstilbutikk som vil donere meg restestoffer.

Og dette var tidenes mest trivielle blogg-innlegg.

Legg att eit svar

