Gratis vennetjenester

Om du har lest bloggen min har du kanskje lagt merke til at jeg tagger mer eller mindre alle innleggene mine med taggen venner. Og det er rett og slett fordi de gjør alt så sinnsykt mye lettere. I do get by with a little help from my friends.
Blant annet så har jeg en venn som er spesialpedagog på steiner’n og plutselig skal jeg dit og holde undervisning om »mat og søppel og sånn».

Og en dag her for en stund siden spiste jeg og mannen middag (mannen  som foruten å være kjæresten min også en venn) og fant ett bein i laksefileten. Jeg ble så sur at jeg sendte beinet i posten til Findus. »Kvittering foreligger dessverre ikke, men det gjør beinet-det er der —>» skrev jeg. Tullejenta. Men joda, Findus skal gjøre kunden (mannen hadde faktisk kjøpt den fisken) fornøyd, og sende presang.

jada, vi er litt ekstra fine

Og laksen vi vekslet den inn i kom godt med når Marita, som snart har hudpleieeksamen, kom på besøk for å bruke meg som prøvekanin! Da fikk jeg fargede vipper og bryn, voksede legger (auau) og maikyr.

Heite enn Hilton (høhø)

Og så fikk hun gratismiddag med laks og ovnsbakte poteter som takk. Og kaker til te’en etterpå.

Så fint er det 🙂

 

 

Legg att eit svar

