Paraplyskjørt og frivillighet

I dag var jeg ute på plakatrunde.
Det så sånn ut:

diverse diverse

Det er for utstillingen min kjære er med på. Og Ørjan. Og alle andre. OG; JEG SKAL LAGE MAT!
Jepp, du leste riktig, jeg skal koke i hop ett kokihop av mat fra søpla og DU og alle dine venner kan komme og ete dere glade og fete, helt gratis.

Og mens jeg stod og stifta opp plakater snublet jeg over denne:


Med navnet mitt på! Åå, så fint. Så jeg stakk innom Omigjen siden jeg uansett skulle dit for å sy Honningbarn-cd-cover som de lager på bestilling fra søte Karmakosmetix.

Da jeg kom dit fikk jeg se mine paraplyskjørt på veggen. De ser sånn ut:

Paraplyskjørt!

Og selges for 450kr.

Min egen merkelapp!

Og så viste fine Jorann meg detet fine nummeret av vagant hvor det var en veldig inspirerende atrikkel om retningen Decroissance som passer meg mer eller mindre utmerket, og jeg vil skrive mer om når jeg har lært mer om den.

Legg att eit svar

