Gratis vas.

Søppel

Den 14 august i fjord var det forbeholdt hip-hop på Sixpence. Jeg er usikker på om noen uforstående fikk nyss om det, alle flyersene ble jo liggende i huset hvor jeg en stund bodde. (Eller var det kanskje noe med at de fikk dem for seint?) Uansett, jeg har ett lite avfallsproblem i forhold til disse, siden jeg ikke får meg til å kaste noe, og så tror jeg at jeg løste problemet ved hjelp av en teknikk jeg leste i Donald da jeg var liten.

Eller..?

Kult

Hahahaha.Recyclart neste?

Legg att eit svar

