En fin frokost og matutdeling.

I går da jeg våknet hadde Tale og Ludvig allerede spist opp alt det var i huset av gratis brød og jeg bare »søren», men hallo jeg klarte lett å mekke en 95% gratis frokost. Huset bugner jo over.

Namnam. Men geitosten er kjøpt i Tøskland og vært frøset helt til vi trengte den. Lurt.

Så gikk jeg for å levere mat til barnehagen (der jeg leker vikar), og til noen flere snille folk.
I skolegården ved siden av stjal noen snille barn kameraet mitt.

Foto: Randi

Først var de harmløse og smilte søtt rett ovenfor meg, men vips-så var de oppå skuldrene mine og nedi veska og jeg vet ikke hvor.

Foto: Kajsa

Men jeg var bare blid da.

Foto: Randi

Legg att eit svar

