Mer kjendis!

SE PÅ DEN FINE BURSDAGSGAVEN JEG FIKK!

Tusen takk Haizea! Og forresten fikk jeg det understreket at den var gratis i og med at den ble kjøpt i en to-for-en kampanje. Dessverre visste nok ikke Haizea at den typen kampanjer bidrar til at folk tar med seg mer enn de trenger og hiver det uten engang å ha fjernet prislappen. Menmen.

word!

2 responses to this post.

  1. Sykt flink fotograf.

    Svar

  2. Posted by Haiz on mai 2, 2011 at 3:55 pm

    Vi (som i meg og Eik) leita etter en brukbar teskjorte i haugen med klær jeg skal sy om en eller annen gang, men det var ikke noen som det var mulig å tegne på pga farge.
    Men jeg ble veldig glad nu at du likte den! Nå ble dagen fin selv etter en dobbeltime tysk :3

    Svar

Legg att eit svar

