Re-design, en fotokavalkade.

Da jeg var på besøk hjemme fant jeg alle tingene jeg har sydd tidligere, så jeg og Mams hadde en liten photoshoot.

Dette er det første papraplyskjørtet jeg lagde. Da klippet jeg det bare til så det satt greit på hofta og så sydde jeg etterhvert inn en paraply til under, så det har to lag.

Enkelt og greit.

Dette var egentlig et skjørt jeg fant hos bestemoren til Tale.

 

 

Og dette var Ellen sitt skjørt, men det ble en kjole da det parret seg med en gammel singlet jeg hadde som uansett var litt for kort.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Denne kjolen er sydd fra bunnen, men jeg arvet tekstilet og tegnet av mønsteret fra en kjole på om igjen, så den er nesten helt gratis. Betalte kun for glidelåsen.

Fedre kan også redesigne. Jakka jeg har på meg sydde Pappa av et teppe en gang på 90-tallet.
(og nei, jeg bruker ikke de flagredamestøvlene til vanlig)

Den buksa har jeg egentlig blogga om før. Og den var ikke helt gratis, for jeg hadde kjøpt mønsteret og strikken nederst i buksebeinet. Men glidelåsen, tråden og til og med knappen var gratis. Det dustete uttrykket er ubetalelig, desverre.

Nja. Lillesøster hadde denne på seg den dagen. Nå er jeg ikke så fan av applikasjoner, men så var ikke hun så fan av teksten »Dans for Herren» akkurat da, så da ble det bare sånn. De stripete ermene er sokker.

Får Jag Spy I Ditt Paraply?
Nytt paraplyskjørt.

Jadda.

8 responses to this post.

  1. Oh kjempefine bilder av kjempefine redesignede greier <1 <2 ❤ flinkis :3

    Svar

  2. Du har alltid vært kreativ ^^ Og synes du er flink til å sy om ting. Skillz!

    (Aramis er forøvrig flink til å slikke seg på nesa når han blir tatt bilder av)

    Svar

  3. Posted by Anonym on januar 28, 2011 at 6:41 pm

    Åh, jizzed in my pants av det nederste bildet.

    Svar

  4. Posted by katjakaj on februar 1, 2011 at 1:42 pm

    Så moro med re-design. Den oransje kjolen din var stilig=D

    Svar

  5. elsker kjoleresultatet.

    Svar

  6. jeg tror jeg mente den oransje, men nå ble jeg usikker siden det var så mange fine.

    Svar

  7. Posted by jojo on mars 13, 2011 at 2:59 pm

    Nydelige greier, keep up the good work!

    Svar

Legg att eit svar

