Oveflod av mat-dilemma- 0kr

I helga har jeg, mannen fra Hawaii og Manouche vært på tur til en butikk litt utenfor byen hvor det står flere handlevogner fulle av mat. Så nå har jeg så mye mat at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.

Skal jeg spise hele tiden?

Eller skal jeg invitere til fest?

Er det da uetisk å servere folk dumpster-mat uten å informere dem om hva det er?

 

Har du lyst til å komme?

 

One response to this post.

  1. Jeg liker det jeg leser. Kanskje vi må bli flinkere på å ta bilder mens vi er på jobb. Artikler blir mer spendene med visualisering.

    Svar

Legg att eit svar

