Små ting og for mye bananer

Nå er det så mange som har mast om at jeg må skrive mer, så jeg føler jeg må, selv om jeg ikke har hatt så mange revolusjonerende idéer eller opplevelser.

Jeg kan skrive litt om andre måter å få gratis mat på.
Den ene tingen (som jeg gjør) er ikke noe du kun kan gjøre for gratis mat, jeg ble plutselig frivillig i Røde Kors og lager mat en kveld hver tredje uke med folk med psykiske problemer. Da får man gratis mat, kos med folk som virkelig trenger litt kos, og muligens selskapet av en og annen morsom flagredame.

Og i dag har jeg spist gratis lunsj på fisketorvet, siden de hadde smaksprøvedag. Man kan jo ikke regne med å bli mett av smaksprøver til vanlig, så det er ikke det beste a anbefale, men det gikk greit da. Det går egentlig også greit om man henger med ville 9-åringer på supermarkeder dagene de har mye smaksprøver. Men det er kanskje ikke sunt å spise seg mett på karamellpudding, da.

Jeg begynt å bli veldig oppgitt av lokalbutikken, da.
Skjønner ikke hvorfor de tar inn så himla mye druer og bananer om de bare skal få mer neste uke og hive det fra i går. Jeg har kjøpt styggere bananer enn de jeg finner til full pris andre steder, uten å tenke over det.
Så jeg har denne uka vært fruktbud og delt ut druer og bananer til tre andre husholdninger.
Kanskje det er den nye greia mi.

Gratis dypvannsfisk i gratis kjole som vil kose med gratis ender utenfor gratismarked. Underholdning-0kr.

3 responses to this post.

  1. Posted by dypvannsfisk on oktober 15, 2010 at 10:39 am

    Betyr det at jeg er billig?

    Svar

Legg att eit svar

