You can feed the world with my garbage dump

1egg knust, 11 gratis

Alt for mye mat

Dette er bare en brøkdel av det jeg fant, men siden Manouche er ute av landet klarte jeg ikke ta med mer, og jeg får sikkert ikke fortært halvparten. Værsåsnill, er det noen som vil være med?

7 responses to this post.

  1. Posted by dypvannsfisk on september 28, 2010 at 11:43 pm

    Er det gratismat-party? Vi vil veldig gjerne ha litt frukt, for NOEN spiser mye frukt.

    Svar

  2. Posted by dypvannsfisk on september 28, 2010 at 11:47 pm

    Jeg har forresten redskap du kan låne til å frakte mat i.

    Svar

  3. Barnevogn?

    Det som er ekstra trist er at veldig mye av denne maten er økologisk.

    Svar

  4. åssen vet man om eggene er spiselige (uten å knekke dem)?
    jo, putt egget i et glass vann. synker det, er det ferskt. flyter det opp på langs er det mer en tre uker. flyter det helt opp, slik at det ligger på tvers i vannet er det dårlig og bør kastes.

    http://www.videojug.com/film/how-to-check-an-egg-is-fresh

    forresten, kan jeg også skrive innlegg hvis jeg har noe smart å si? må jeg få med wordpresskonto da?

    Svar

Legg att eit svar

