Gratis klær, kaffe og kos – 0kr

I dag har jeg jobbet nesten 8 timer ulønnet. Hvorfor?
Fordi jeg liker det.
Så jeg har laget kaffe. Den så sånn ut;

Faen, jeg har allerede glemt hva sånn kaffe heter. Åjo; Gratis.

Og når jeg leker at jeg kan lage mønster i kaffeskum ser de sånn ut;

Å lære å lage hjerter i cappuchino'en- okr

På vei hjem fant jeg en haug klær under brua. Jeg vet ikke åssen de hadde kommet seg dit, men de var nå der.

Klær under brua.

Den var litt kul.

Og den var søt.

Men det som ikke var litt kult eller søtt får noen andre ta seg av, denne gangen UFF.

Og da jeg kom hjem hadde mine to søte svensker fra Couch Surfer flyttet ut. Det var nesten litt trist, men de la igjen en gave, så jeg fikk gratis sjokolade også, men den gidder jeg ikke ta bilde av. De har bodd her, gratis, i en uke, og så hjalp jeg dem få jobb. CouchSurfer kan jeg skrive mer om en annen dag, eller så kan du klikke på linken.

Legg att eit svar

