Dumpsterdiving 0kr

Smertelig tom kjøleskap

Trist syn. Når jeg ser det, ringer jeg Manoush for å gå på matjakt.

Søpla bak nærbutikken

Æsjæsjæsj. Eller?

Søppel eller mat?

Nå var det plutselig ikke så ekkelt. La oss se hva vi fant;

Mango med blåmerke. Spiselig?

Definitivt spiselig!

Ekle, uspiselige bananer. Eller?

Helt ok bananer

Mer salat og paprika enn jeg noen gang vil ha råd til på en gang.

Kålrot og poteter

SØPPELSMOOTHIE # 2

Vi har laget en ny tradisjon, siden vi alltid finner så mye frukt som må spises fort. Denne inneholdt mango, pære, banan, eple og linfrø (de var ikke gratis, men gir smoothien omega-3 fettsyrer som metter litt og gir næring nesten gratis)

Fullt kjøleskap!

4 responses to this post.

  1. Posted by Mamma on september 22, 2010 at 8:09 am

    Flink jente!

    Svar

  2. Uæh, du fant jo noe! Jeg prøvde meg i våres et par ganger, alt jeg fant var noe posesuppe – og en haug med is som hadde smeltet. :-/

    Svar

    • Du må jo bare lete fler steder. Ofte er det mer ved de mindre butikkene, der de har så lite kunder at de har tid til å renske opp i hyllene jevnlig.
      Jeg var rundt bak alle butikkene i nabolaget, men det var bare en som hadde noe, de andre stedene var det bare muggen pizza og litt epler.

      Svar

  3. Smart! 😀

    Svar

Legg att eit svar

